joi, 22 mai 2008

oare nu orice sinucigas este emo ?

se face ca s-a sinucis o fetita mai acu cateva zile ( cu siguranta stim de la diferitele "massuri" de pe yahoo ) . avea 12 ani. acu ceva timp si cineva de prin timisoara s-a sinucis, tot adolescent. avand in vedere datele culese, tot ce mai ramane de facut - intr-un mod atat de romanesc - este sa pradam si sa haituim trendul care a pervertit mintile acestor copii. emo. ei bine, aflati ca tinerii emo din timisoara vor fi urmariti de politie si de psihologi pe strazi, sau "monitorizati" cum mai zice presa. ce inseamna asta ? o alta incalcare a drepturilor fundamentale ale omului, reminiscent of guru bivolaru si misa acum ceva timp. imi este atat de rusine cand aflu asemenea chestii la televizor, imi vine sa devin emo si eu...statul providenta roman se simte din nou ranit de proprii copii si face orice ca sa si-i protejeze de idei, de trenduri, cum poate el mai bine, in loc sa se intrebe: "de ce pula mea mi se sinucid elevii??!" El nu se gandeste la alti factori in afara de puterea de coercitie a acestei miscari diavolesti. majoritatea romanilor sigur ca sunt ingroziti, tinerii de alte orientari muzicale se amuza, televizorul arunca cu cacat in cele 3 litere blestemate si pusti cu parul lung si buzele gaurite cad in gol. inca o campanie de succes de educare.

Niciun comentariu: