joi, 12 februarie 2009

"ateismu nui prea optimist de fel" si "e multi oameni de cacat"

si pula mea azi a fost o zi ca oricare alta. in ultimele zile sub influenta unor forte necunoscute am fost asa de bine dispus si am ras asa mult. nu va vine sa credeti? pai credeti! am si uitat de tunete. sa ma pis nu. mi se aminteste de cateva ori pe zi de asta.

o problema de adresat astazi este una a superioritatii mele fata de tot restul vietuitoarelor. inclusiv oamenii. da! bai nene, o ard cu atat de multa lume de cacat si sunt mereu cu zambetu pe muie si amabil si politicos da mereu cred ca aia sunt asa prosti frate si penibili(doar visavis de cei intradevar prosti si penibili). uite, va spun acum. acum ori niciodata. nu sunt un om social. sociabil. whatever. imi place singuratatea. nu va imaginati cas un dala bashit ca eminescu cu "tu ramai la toate rece" pur si simplu imi place mai mult. asa...cami place. ma simt mai bine. defapt si astai o minciuna. imi place lumea caremi place. si restu nu. asa. nu accept altceva decat persoane caremi plac.

o alta chestie este ca mam gandit la o nebunie totala. sianume: mori da? deci mori. si pula mea nu te duci nicaieri rai\iad astes prostii. dar tu nu esti doar corpul tau si sinapsele creierului si cacat. nu. tu ai ceva care trebuie sa traiasca in tine. si dupa ce moare corpu asta de om, starvul asta putred(haha ce dramatic) chestia aia care traieste din tine(si nui zic suflet numa ca sa nu fiu un cliseu de om) se muta in ce prinde. fie in bacteriile care te halesc. fie in diferite celule. sigur, viata de celula nui teribil de interesanta. da e marfa frate si ea. si poate mai tarziu ajungem iar sa fim om. om nene, pizdai seama?

suna mai bine acu doua seri ideea. mult mai bine.

totusi nu cred asta. da ar fi tare.

mai bine decat iad in orice caz.

si daca nui asa nene? daca nui asa? pai ce vreti ma ateilor? ce sunteti asa dezamagiti de mine? nu exista dzeu nu exista creatorul. da nui misto nici ideea ca mori si gata. va dati seama cum ar fi? nu puteti! nu puteti pentru ca nu stiti cum e sa nu traiti! habarnaveti! asa ca ce mai? se mai reconforteaza omu si cu teorii stupide, gandite si spuse la betie sau la niste iarba sau la cine stie ce alte dracii.

inchei acest post nu cu vreo replica scremuta ci cu un link. cat am scris asta am ascultat asta. nu ma ajutat cu nimic dar nici nu ma deranjat. pula stie cum sa-i dea embed.

http://www.youtube.com/watch?v=gqvBoFpgXQA

daca nu va place naveti gusturi.

Niciun comentariu: