marți, 17 februarie 2009

tatal nostru care le esti lor in ceruri

gata! sunt singur acasa pentru cateva zile! ma rog, aproape singur. mai e si sora mea. dar sora mea ma lasa sa fac orice. am asteptat de ceva timp. pandind, planuind. ce? nu stiu. acum ma simt doar singur. singur cu blogul meu. poate iese ceva si daici.

ca tot vorbim de singuratate, ma uitam ieri pe wikipedia, ieri noapte. si cum necum am ajuns la cuvantul masturbare. ce probleme nene se faceau pe tema asta acu o suta de ani. patente peste patente de genul asta sau asta numa ca sa nu o mai dea pe laba tineretu. nu glumesc, cautati si vedeti. ma gandesc..."ba aia erau nebuni?". dar nu nu erau. erau aceiasi oameni speriati care sunt si acum prin lumea asta. speriatii care interzic fara nici un motiv anumite lucruri. ceo sa mai rada nepotii nostrii de ei. da si ei o sa aiba speriatii lor. speriatii nu vor muri niciodata. mereu ne vor strica tripurile cu vedenii si naluci.


fara sa ma informez din surse exacte(daca macar exista) si numai din conversatii si din excerpte am ajuns sa am o mare afinitate pentru omul din neandertal. cam tarziu poate. aflati ca omul din neandertal avea creieru mai mare decat noi. mai mult, se spune ca ii lipseau aproape cu desavarsire genele astea ale agresivitatii ale competitivitatii. nu se ciondaneau nu se trageau de peri. vanau animale ca sa bage in ei si in rest stateau si miroseau florile, isi regulau partenerul faceau copii, ii iubeau. nau trait mult. nu se putea. nu se putea sa traiasca pacifistii astia. au fost incetul cu incetul omorati de noi. homo sapiens sapiens. noi am supravietuit prin muschi si brutalitate. printro inteligenta irosita pe idiotenii. astia suntem. nimic magulitor. suntem niste smecheri de cartier. nimic mai mult.

ieri am citit o poezie da lu Jacques Prevert.

incepe foarte frumos.

sianume

Our Father who art in heaven
Stay there
And we'll stay here on Earth
Which is sometimes so pretty

nu pot sa nu ma emotionez complet la asa ceva. nu stiu cea trezit in mine aceasta strofa. probabil un copil mic care se gandeste pentru prima oara la moarte. si nu vrea sa moara, normal. chiar daca masa ii zice ca daca e cuminte ajunge in rai unde e frumos. chiar daca a invatat tatal nostru la fel de obligat ca ceilalti copii. nu vrea sa moara. prefera sa stea aici. cu tot raiu lor. cu toata minunea dumnezeiasca. prefera sa stea aici. superb.

toata poezia

salut.

Niciun comentariu: